logo
First slide

Koronavirus keçirənlərdə vərəm xəstəliyi yarana bilər - Həkim

02 Jun 2021 rating_stars rating_stars rating_stars rating_stars rating_stars

Koronavirus keçirənlərdə vərəm xəstəliyi yarana bilər.

Türkiyəli həkim Ümit Savaşçı koronavirusun müalicəsinin bəzi yan təsirləri ola biləcəyini deyib:

"Tez-tez steroid və kortizon müalicəsi alan xəstələrdə şəkərli diabet varsa, bu insanlarda göbələk infeksiyaları yarana bilər. Müalicədən sonra şəkər və təzyiq kimi xəstəliklərə tutulanlar olub. Müalicə zamanı ağızda quruluq, tez-tez idrara getmə, əl-ayaq titrəməsi kimi hallar olarsa şəkər yoxlanılmalıdır. Ölümcül bir xəstəliklə mübarizə aparırıq. Müalicənin yan təsirləri ola bilər. Müalicədən sonra qanlı bəlğəm, temperatur, keçməyən öskürək olarsa mütləq xəstəxanaya getmək lazımdır. Çünki koronavirus zamanı ağciyərləri qurtarmaq üçün aparılan müalicədə ağciyər göbələyi ortaya çıxır və onun da ölüm riski yüksəkdir. Xüsusilə orqanizmdə olan vərəm xəstəliyi də aktiv hala gələ bilər". 

medicina.az

Oxşar xəbərlər
OTACI
OTACI